2 Ocak 2011 Pazar

*** YENİ YIL ***

Gönderen Sema DOGRU zaman: 10:25
Koskoca bir yıl daha geride kaldı. Ben de herkes gibi zaman zaman güldüm, zaman zaman üzüldüm. Şimdi ise yepyeni bir yıla daha adım attık. Bu yılın şimdiye kadar yaşadığım yılların en güzeli olabileceğine inanıyorum. İnandığınızda ve gerçekten istediğinizde olmayacak hiç bir şey yoktur. Bu sene okulumun da son senesi. Bunun verdiği heyecan ve bu dönem staj yapacak olmam da bana ayrı bir mutluluk katıyor.
2011 (yazılışı bile değişik geliyor bana) Size de dilediğiniz, istediğiniz, gönlünüzden geçen her şeyi vermesini diliyorum.
Hepinizin Yeni Yılı Kutlu Olsun  =)
Size sağlık, mutluluk AŞK ve para getirsin.


0 yorum:

Yorum Gönder

 

ADAM OLACAK BİRİCİKLER Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez