27 Ekim 2010 Çarşamba

GEZİ ZAMANI =)

Gönderen Sema DOGRU zaman: 01:10
http://www.bilimmerkezi.org.tr/sbbmgenel.html
 Şişili Bilim Müzesi

Geçen hafta Maltepe Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi Programı  2.sınıf 2. öğretim öğrencileri olarak Hasret NUHOĞLU hocamızın öncülüğü ile Şişli  Bilim Müzesine yaptığımız gezimizden çok memnun kaldık ve çok beğendik.


Küçük büyük hepinizin gidip görebileceğiniz bi yer. Çocuğunuzla, arkadaşınızla, kuzeninizle bir yerlere gitmek istediğinizde muhakak gidip görmenizi tavsiye ederim. Eğer birazcık merakınız varsa işte o zaman inanılmaz tat alıyorsunuz. Eğer benim merakım yok diyorsanız da muhakak bir kere gitmenizi tavsiye ederim; Fen bilgisi eğitiminin hiç bu kadar neşeli olduğunu ben görmeden önce bilmezdim..

       Bizim böyle güzel bir yeri görmemizde öncülük eden Hasret NUHOĞLU hocamıza teşekkülerimi sunuyorum...


Şişlli Bilim Müzesi Hakkında Daha Fazla Bilgi İçin;

http://www.bilimmerkezi.org.tr/sbbmgenel.html

0 yorum:

Yorum Gönder

 

ADAM OLACAK BİRİCİKLER Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez